pleno
Portugál vendégjátékos

Lisszaboni kalandozásom során szereztem be ezt a limonádénak látszó citromos zöld teát azzal, hogy majd otthon alaposan dokumentáltan letesztelem, de a szállodába érkezve már olyan szomjas voltam, hogy alig bírtam magammal. Természetesen így is készítettem gyors feljegyzéseket, melyeket alább közreadok.

A felirat szerint cukorral és édesítőszerrel készült italból a citromot sem hagyták ki: teljes 0,5%-át teszi ki… A többit a hozzáadott aromákra bízták.

Kibontva gyenge, de kellemes teaillatot áraszt, az íze sem több gyenge, de kellemes zöldtea íznél, villámgyors lecsengéssel. Az az igazi hagyományos napközis tea, csak hígabb.

Fontos mégegyszer kihangsúlyozni, hogy igazságtalan ez a teszt, mert állati szomjas voltam az egésznapos városnézés után, és ilyen kitikkadt állapotban bármi folyékony ugyanilyen jólesett volna, de tény, hogy csodálatosan felüdített. Nem igazán limonádé, de ha oda sorolom, továbbá beleképzelek egy-két citromkarikát és jégkockát, akkor megérdemel egy négyest.

Vásárlás helye: Lisszabon (Portugália)
Vásárlás ideje: 2022. augusztus 12.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagylimonadeteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr8017920959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nagy Limonádéteszt

Ki ne szeretné a limonádét? Citrom, cukor, víz. Vagy mégsem ilyen egyszerű? Az élelmiszeripar meglepően széles választékot kínál e népszerű nyári frissítőből. Arra vállalkoztam, hogy a lehető legtöbbet végigkóstolom és tapasztalataimat dokumentálom.

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása