San Benedetto Passione Italiana

A neves ásványvíz- és üdítőgyártótól több limonádét is teszteltem már, de ez az első, amit közvetlenül Olaszországból kaptam – ezúton is köszönöm Sulák Tündének.

A cseppalakú 0,4l-es PET palackocska szerintem telitalálat: szinte olyan, mintha magát a citromot tartanám a kezemben, kupakkal lezárva. Belpiacos termékről lévén szó, a feliratok csak olaszul olvashatók, de annyit bárki megérthet belőle, hogy cukorral és 12% citromlékoncentrátummal dolgoztak. Maga az ital teljesen átlátszatlan, fehéres, pont ahogy kell.

Az illata nagyon gyümölcsös, bár kicsit hiányzik belőle a friss citrusaroma, amit szerintem a legkiválóbb limonádékhoz is külön adnak hozzá, talán a héjból kivont olajból. Erősen szénsavas és a szokásosnál édesebb, de kiegyensúlyozott. Utóízében már csak az édesség marad meg, de hamar lecseng. Ittam már sok jobb limonádét, de ennek sincs mit szégyellnie: rendes iparosmunkának mondanám és adok is rá egy ötöst.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagylimonadeteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr7617895833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nagy Limonádéteszt

Ki ne szeretné a limonádét? Citrom, cukor, víz. Vagy mégsem ilyen egyszerű? Az élelmiszeripar meglepően széles választékot kínál e népszerű nyári frissítőből. Arra vállalkoztam, hogy a lehető legtöbbet végigkóstolom és tapasztalataimat dokumentálom.

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása